ASSALAMUALAIKUM


sila tengok gamba ni, saya senyum tapi macam x ikhlas. saya bukan x ikhlas tapi saya kurang mampu untuk senyum. okay. perasan x? post december saya semua agak sedih kan? biarkan je.

cuba dengar lagu baru blog saya., romantik x? okay lagu x romantik tapi sedih >.< okay, saya bosan, tersangat lah bosan. tiap-2 hari saya BAHAGIA dengan H  hampir tiap hari saya mesti tahan muka sebab cemburu.# saya memang kuat cemburu. saya cemburu bukan sebab saya ni QUEEN CONTROL. jadi awak perempuan jangan sedap mulut nak cakap saya queen control. awak tidak kenal siapa saya jadi tolong berhenti membuat andaian dan teka teki tentang hidup saya. cuba tengok status FB saya, banyak yang sedih dan bunyi macam kurang berpuas hati. okay, tu hidup saya dan awak jangan nak sibuk sebab awak bukan sebahagian dari hidup saya. cuba tengok twitter saya tu yang sebenar nya apa yang saya rasa, semua ada kat situ. saya tulis kat situ sebab kat sana tak ramai yang follow saya, jadi saya rasa selesa untuk luahkan apa yang saya rasa. maaf saya bukan nya manja. tapi saya tak kuat untuk tahan semua ni sorang-2. saya bukan nya 100% tidak bahagia, saya bahagia, dan kasih sayang yang saya dapat dari H dah cukup untuk saya. alhamdullilah buat masa sekarang saya masih tidak perlukan cinta yang lain. memang dah menjadi adat dalam hidup, kadang bahagia dan kadang duka. bila saya sedih saya ada kawan. thank sahabat! kawan-2 FB saya bukan nya sombong, tapi saya nak elak kan diri saya daripada terlalu rapat dengan lelaki. saya cuba untuk menjaga hati semua orang yang ada disekeliling saya. tapi mungkin saya gagal. request banyak yang saya tak approve, tu pun bukan sebab saya sombong tapi rasa macam sia-2 bila approve dan awak hanya nak cari gadoh dengan saya. saya tidak suka itu! bila saya dah approve awak,bereti saya terima awak sebagai kawan    saya tak suka bila orang nilai saya melalui penulisan saya,gambar saya, status saya. so tolong hentikan semua tu. kawan-2 saya kecewa dengan awak, sangat lah sedih dengan kata-2 awak tentang saya. sumpah saya menangis bila awak cakap saya macam tu. saya masih lagi ALIA yang awak kenal dulu. maaf kalau lepas ni awak tegur saya dan saya tak layan. saya ingat semua yang kita pernah lalui dulu. sejak dulu kita hanya kawan.dan hanya kawan. biar orang berbicara tentang kita, tapi kita tahu kita hanya kawan. dan sekarang saya tersangat lah terasa dan merajuk dengan awak! cukup. berhenti cakap tentang FB,TWITTER bagai. tu bukan dunia saya.

sedar tidak sedar sekarang dah hampir penghujung december. saya mesti tunaikan janji saya pada H, kurang kan degil. okay sayang, saya dah tak degil sekarang kan? :] hikhik. kalau bercakap tentang kehidupan memang tak kan pernah habis. sama jugak macam cinta, memang tidak akan pernah ada akhir nya. sekarang saya ingat pesan akak suraidah  dia cakap JANGAN PERNAH BERHENTI BERHARAP 
  
kbai. haiqal saya sayang awak :*