NO TITLE AGAIN


hai! macam mana DECEMBER korang?
best? ototo jealous ny >.< december saya pun best #Ktipu :(
december saya sangat tidak best. tiap-2 tahun december agak kejam dengan saya >.<
last december saya hilang dia dari sekolah saya >.<
and now december maybe last december saya habiskan masa dengan dia.
GRRRR! december please be nice!
okay, petang kemarin saya jumpa dia. bagi kuih kat dia. bagi tabung kat dia. baik kan saya? ya saya tahu saya baik :D okay saya gurau je. dia cakap saya nak ngajin dia sebab bagi tabung, HAHA. bukan lah.
saya bagi tabung tu sebab nak suruh awak save duit nak suruh awak pinang saya. HIKHIK. gatal pulak aku. okay bukan saya nak cerita dari A to Z kat awak pasal saya dengan dia. semalam kan saya texting dengan dia. dia cakap family dia maybe pindah next year. ouh saya menangis sampai tertidur bila dia cakap cam tu >.< okay, tahun depan saya tak dapat jumpa awak. tahun depan saya tak boleh lihat mata awak face to face lagi. tahun depan saya tak boleh bagi awak makan kuih saya lagi. tahun depan saya tak boleh nak cubit awak lagi. GRRRR. sangat lah menyakitkan! kbai!