BUDAK MENTAH

Terima Kasih kerna masih ada yang memenami diri ini saat
aku sendiri. Masih ada yang menasihat dan memberi semangat.
meski tiada yang mencintai diri ini.
aku bersyukur atas segala nya.
Allahdulillah Tuhan masih memberi aku kekuatan.

sekarang aku bersyukur kerna aku merasakan sikap aku jauh lebih matang, Insyaallah.
aku kan terus bertahan dan hadapi semua ini.
Insyaallah aku akan kembali senyum seperti aku memiliki cinta dia dulu.
Insyaallah aku akan gembira dimata orang lain.
Insyaallah aku akan simpan derita ini sendiri.

kawan. aku hargai jasamu.
sudi mendengar tangisan aku.
sudi mendengar keluhan hati ini.
Terima kasih atas gelaran "BUDAK MENTAH"
yang Hafriz berikan kerna gelaran itu memdewasakan aku.
Terima kasih Izat menemani diri ini, mendengar luahan tentang H.
Terima kasih Miro mendengar tangisan hati ini.
Terima kasih rakan yang Menasihati aku untuk terus bersabar.
sesungguh nya aku punya kawan tapi tak kan ada
yang sama dengan H

H sesungguh nya kamu yang teristimewa dalam hati ini.
Tidak pernah terdetik aku untuk menitis kan air mata mu.
Tidak Pernah aku ingin menberi kau merasakan semua derita ini.
Tidak pernah aku ingin membuat kau Merasakan sakit hati ini.
Sesungguh nya hati ini masih milik mu.
sesungguh nya aku telah larut dengan semua DERITA ini.
dan biar aku yang tanggung semua ini.
Cuma tolong doakan aku kuat untuk terus hadapi semua ini.
tolong doa kan aku supaya tidak menitis kan airmata ini lagi.
ingat lah sayang semua cerita cinta kita.
ingat lah sayang tentang segala memori kita dan jangan kau lupa itu, aku mohon.
Dan jangan sesekali merasakan aku mempunyai cinta yang lain.


NOTE: AKU HANYA PUNYA SATU CINTA,
AKU HANYA PUNYA SATU HATI
DAN ITU SEMUA MILIK H.