NOTA CINTA



YEAH hari ni 23/10/2011 bersamaan sunday(ahad)
okay saya tak happy gila hari ni. saya sedih. uwaaaa :'(
Malaikat Say : Alia Jangan Jadi Manja Lah, Jangan Penting kan DIri Sendiri :)

Okay Pak Cik Malaikat Alia Dengar Itu.
actually hari ni 515 HARItempoh tu bukan sekejap untuk saya sayang.
tempoh tu bukan tak penting untuk saya sayang.

27MAY2010
awak ingat tak tarikh tu?
okk dah tahu jawapan awak, awak tak ingat kan? and awak tak tahu pun kan tarikh tu.
ouh yes i know it dear. so biar sini saya bagitahu.
Hari ni.saya cakap Hari ni Berat Untuk Saya.
nak tahu nape saya cakap macam tu?
Awak Tahu tak sebenar ny dah lama tau saya nak Tunjuk semua ni kat awak.
tapi saya ni lalai., selalu x ingat nak tunjuk kat awak.
tapi tak pe lah lagipun hal dah lepas kan sayang. kejap lagi pun semua tu saya kene Remove jugak :|

27MAY2010 first time saya dengan awak contact.
saya tak lupa lah semua tu :) #hebat kan saya :D
dan sampai hari ni saya tak remove lagi first text saya kat awak and first text awak kat saya.
banyak tau text awak yang saya save dalam fone saya
(sampai full memory fone saya)



dah, saya nak bagitahu tu je kat awak. saya sedih. sedih sebab saya kene remove semua yang masa saya first kenal awak dulu.
okk. esok 24HB sayang.
btw esok 486 hari .
okay bye ..