BUAT DIA YANG BERGELAR "H"


H
awak dah banyak sangat tolong saya.
awak dah banyak berkorban untuk saya.
biar pun pada awak apa yang awak buat tu 
kecik j pada awak,tapi besar pada saya.

tak pernah lelaki lain buat semua ni untuk saya.
tak penah ada lelaki yang nasihat saya,macam awak.
tak pernah lelaki lain sediakan bahu mereka untuk saya basahkan.
tak pernah lelaki lain sabar dengan tindak tanduk saya.
tak pernah lelaki lain jadikan tubuh mereka untuk saya
berlindung dari terik matahari.
tak pernah lelaki lain beratkan bahu mereka untuk galas beg saya.
tak pernah lelaki lain datang sekolah sebab janji dengan saya.
tak pernah lelaki lain penat kan kaki mereka
untuk penuhi hajat saya.
tak pernah lelaki lain buka telinga untuk saya teriak.
tak pernah lelaki lain biarkan saya cubit-2 pipi diaorang.
tak pernah lelaki lain yang marah saya sebab risaukan saya
tak pernah lelaki lain kejutkan saya untuk makan ubat.
tak pernah lelaki lain jujur dengan saya.
tak pernah lelaki lain kenal saya macam awak.

DAN TAK PERNAH ADA YANG MACAM AWAK.
                                                   H BOY