NO TITLE



sayang,jangan terlalu cepat mengikut kata hati.
seandainya takdir dapat aku ubah.
seandainya masa dapat aku hentikan.
seandainya aku punya kekuatan akan aku "buat"

banyak mulut yang bicara.
aku menjadi pendengar,menahan sakit bicara orang.
banyak mata yang memandang. aku rimas dengan itu.
kalau aku punya kekuatan,akan aku lari dari kenyataan ini.

aku mohon sayang.
ingat janji mu.
aku wanita,cuma ada satu cinta,cuma ada hati yang lemah.
aku mohon sayang,
berikan aku bahagia,hapus air mata dalam hidup aku.
aku mohon,terima aku apa ada nya aku.
sayangi aku dengan ikhlas.

Engkau lelaki,lebih berkuasa dari aku.
Tuhan anugrah kan engkau kepada aku, aku hargai itu.
Namun jangan kerna engkau lelaki,
engkau bebas berbuat apa sahaja tanpa memikirkan aku.
Ya engkau lelaki.tapi ingat kita manusia sama saja.
adakala nya kita lemah, ya engaku lelaki tapi lelaki juga
akan minitis kan air mata. Ingat itu sayang.

Aku perempuan.
Perempuan yang berharap dan Berdoa ada lelaki yang akan
menemani dan menerima segala kelemahan dan kesakitan ini.
Aku perempuan. Yang sentiasa Ingin kan CINTA.

::aku Menulis Kerna Aku merasakan ini Semua::