GIVE UP!


susah kan bila otak kosong and then disuruh jawab exam. arggghhhh!
|||||||||PENDING||||||||||| sebentar =.=

okk,rasa nya dah GIVE UP yang teramat sangat ditambah lagi dengan tekanan.
penat study malam sampai pagi tapi bila masuk kelas nak exam jadi blur =.=
ilmu yang ada pun hilang entah kemana
penat saya kejar ilmu tu,tapi awak lari jugak kan sayang?

19/10/2011
pagi hari dimulakan dengan paper mathematic1
Alhamdullillah masa 1jam lebih cukup.
di ikuti dengan paper Fizik1, boleh tahan.
and Then yang last untuk hari ini MATHEMATIC2
okk, dalam sejarah saya menangis time exam.
tak pernah buat macam tu dan tak pernah fikir tu akan terjadi.
UPSR empat tahun yang lalu pun saya tak menangis.
PMR setahun lalu saya juga tidak menangis
tapi EXAM LAST YEAR 2011
saya menangis.sumpah soalan macam ____
tak tahu nak cakap macam mana. Harap masih boleh LULUS.
Kalau nak berharap dapat A tu jauh api dari panggang.

habis paper dan masa untuk balik,
saya dengan kawan saya. masa tu rasa macam blur yang TERamat.
saya menangis. bukan sebab saya manja
tapi saya terfikir kan masa depan saya,saya terfikir kan SPM yang akan saya duduki 2012 nanti.
tu penentu masa depan saya. saya risau kan itu >.<

esok paper ADDITIONAL MATH >.<
agak macam mana saya esok? macam mana kawan-2 saya esok?
arghhh! seram bila fikir kan hal tu.
Saya nak LULUS add math tapi saya tak pandai macam awak-2

okk dah cukup saya bercerita hari ni,
*saya bukan bercerita tapi saya menaip.
WISH ME LUCK :)