SAYA BERSYUKUR SEBAB DIA BUKAN MILIK SAYA


OKK. title macam kurang dan pelik j kan?

kenapa saya tak nangis bila dia bukan yang saya lagi?
Dan Kenapa saya Nak bersyukur kalau dia bukan milik saya?

Kalau saya masih dengan dia, saya tak kan rasa macam mana hilang nya "Sahabat".
kalau saya masih dengan dia, saya akan selalu menangis sebab dia.
kalau saya masih dengan dia, saya akan selalu rasa bersalah sebab tak jadi macam yang dia nak.
kalau saya masih dengan dia, saya tak kan dapat cinta yang saya cari.
kalau saya masih dengan dia, mesti ramai yang akan benci saya.
kalau saya masih dengan dia, mesti saya tak merasa macam mana dimaki oleh "perempuan"
kalau saya masih dengan dia, kita orang akan selalu bergaduh.
kalau saya masih dengan dia, mesti saya akan pening sebab dia.
kalau saya masih dengan dia,mesti ramai yang akan spy saya.
kalau saya masih dengan dia, mesti saya akan selalu berharap pada dia.
kalau saya masih dengan dia, pasti saya akan rasa bersalah pada kawan kawan saya.
kalau saya masih dengan dia, pasti saya tidak boleh tersenyum macam sekarang.
kalau saya masih dengan dia, pasti telefon akan bersama saya 24jam.
kalau saya masih dengan dia,pasti saya akan bermasam muka 24jam.
kalau saya masih dengan dia, pasti yang lain akan bercerita tentang keburukan saya depan dia.
kalau saya masih dengan dia, dia mesti akan selalu marah marah,cemburu.
kalau saya masih dengan dia, mesti saya tak kan menjadi ALIA yang sekarang.

Dan kalau dia tak cari saya....,
pasti semua ini tidak terjadi.
pasti persahabatan kami akan terus terusan.
pasti saya akan menjadi kawan baik awak seperti lima tahun dulu.
Dan kalau awak tidak melafaz kan cinta.
Pasti ini semua tidak terjadi.

Tapi saya berSyukur dengan semua ini.
Tuhan tidak Akan membuat sesuatu yang sia sia untuk Hambanya.



Dan kalau saya masih dengan dia mesti saya tak kan dapat hati lelaki itu.
Dan kalau awak masih dengan saya, mesti awak akan terlampau sakit hati dengan sikap saya.

SO MAAF SAYA BERSYUKUR SEBAB AWAK BUKAN MILIK SAYA
DAN SAYA BUKAN MILIK AWAK