JODOH ITU RAHSIA TUHAN

ASSAMUALAIKUM. HAI

tolong jangan salah faham dulu tentang gambar diatas. tiba tiba saya terfikir siapa jodoh saya? awak k? awak k? harap-2 lah awak. hari ni saya dapat soalan cupu emas. nak tahu ta pe? YAKIN KE DIA JODOH SAYA? diam tak tahu nak jawab pe bila soalan macam tu diaju kan. fikir sejenak tentang soalan tu. agak-2 betol ke DIA jodoh saya? betol ke DIA yang Allah takdir kan untuk saya? betol ke semua ni? GRRRRR
tapi dalam hati masa tu fikir belom tiba masa aku untuk kahwin lah. aku muda lagi. dia muda lagi. sekolah pun belom habis. kami masih budak-2. ya saya tahu itu.

tapi andai saja tika soalan itu ditanya dan saya berusia 20-an saya akan jawab " insyaallah DIA jodoh saya" tapi sayang soalan itu ditanya tika saya berumur 16 tahun. dan saya harap nanti tika saya 20-an nanti bila soalan itu ditanya kembali saya dengan yakin akan jawab " Insyaallah DIA jodoh saya"

awak sila lihat gambar ni. betapa besar harapan saya untuk terus bersama awak. untuk temani hari-2 awak. untuk sama-2 dengan awak. tapi kalau nanti memang saya bukan dengan awak. dan awak bukan untuk saya. takpe saya takan salah kan takdir. saya takan salah kan awak. saya takan salah kan sesiapa. insyaallah saya boleh terima apa yang akan terjadi nanti. tapi saya harap saya akan selalu dengan awak. saya akan bersyukur sebab saya dapat kenal awak. saya dapat rasa bahagia bila orang ambil berat pasal saya. saya dapat rasa macam mana bahagia nya saya bila dengan awak. dan saya harap nanti mimpi-2 saya akan jadi kenyataan.awak saya mintak maaf kalau post ini buat awak terasa tapi tu bukan niat saya. dan DIA yang saya maksud kan atas tadi tu awak.