ASSALAMUALAIKUM. HAI

tiba-2 hari ni hati rasa kurang gembira. hari ni birthday dia. saya ingat hari ni birthday awak, sebab bangun pagi tadi saya lihat di fone saya. memang kita dah lama tade apa-2 hubungan. kekasih? jauh sekali apatah lagi KAWAN. tiba-2 juga hari ni saya rasa macam saya banyak ganggu hidup awak. bukan cuma awak, tapi mungkin juga hidup semua orang yang disekeliling saya sekarang. rasa hari ni teringin balik nak buka luka yang dah bertahun kat hati ni. rasa nya tak salah kan kalau ingat balik kenangan lama yang mungkin boleh merubah hidup kita pada hari ni agar menjadi lebih baik. kawan saya titip kan awak untuk saya supaya saya dapat jaga awak, supaya saya dapat bahagia kan hidup awak, tapi saya jahat kan. tepat pada birthday saya dua tahun lepas saya mintak putus dengan awak. dan saya tak tahu tiba-2 awal tahu ni kita dapat berhubung balik. sedang kan apa yang saya tahu, awak dah bencikan saya. dah! buat apa saya nak bercerita dan ingat balik semua cerita cinta yang tidak pernah wujud dalam hati saya, mungkin juga tidak pernah wujud dalam hati awak.



status saya pada 21december ni bukan saya tujukan untuk awak. dan AWAK yang dalam status saya ni bukan dia, tapi semua orang yang ada disekeliling saya. rasanya sudah cukup kot saya perlu ganggu hidup orang. saya takank dilebel kan sebagai perampas atau penganggu hidup orang. saya mintak MAAF. mulai sekarang saya hanya akan ada untuk orang yang perlukan saya. dan saya harap orang tu ada bila saya perlu kan dia. ada bila saya perlukan bahu untuk saya basah kan. dan untuk orang yang dah rasa macam tak kenal saya lagi saya mintak MAAF, saya memang tak pernah berubah. saya masih lagi ALIA.

NOTE: MAAF KALAU POST NI ADA YNAG BUAT ORANG TERASA.
TU BUKAN NIAT SAYA. PAST IS PAST.
SAYA SAYANG AWAK H