TAHUN DEPAN 2012

ASSAMUALAIKUM. HAI

cuba tengok title, amboi awal nya saya update pasal next year, 2012. saya bukan gelojoh act saya tengah bosan, teramat bosan. dengan hinguss yang meleleh ni ^^ saya menaip satu post yang gelojoh >.< awak, saya demam, saya batuk. #mengadu sikit. saya ta tahu nak buat apa, texting? buah hati saya dah tidur lah. zzZZz. saya dah makan ubat, doktor cakap lepas makan ubat rasa mengantuk, tapi tapun. doktor ni tipu aku agak nya  >.< okay dah mengarot T.T tahun depan saya dah akhir sekolah, maksud saya tahun depan saya form5. wooowwwoooo. caye ta? caye ta? tahun depan saya SPM. buuuuuuuuuuu. okay saya ta suka exam :D saya langsung tidak buat apa-2 persiapan untuk masuk sekolah nanti. saya serious ni dan ni bukan lawak. homework yang cikgu bagi juga belom saya siap kan :/  okay cuti sekolah dah nak habis. buuuuu ta suka! tahun depan saya SPM, sumpah sekarang saya dah rasa excited nak tamat kan zaman persekolah saya ni. lepas habis SPM saya nak kahwin.# gurau :D okay saya ta sabar nak tunggu hari first sekolah sebab masa tu best dapat tengok beg baru, kasut baru, baju baru. HAHA. macam-2 lah baru. tapi buah hati tetap yang lama :D tahun depan saya senior kat sekolah. HAHAHA

kawan-2 sila gelak bila tengok gambar ni. nerd kan saya o.O
ni gambar lama lah, tade lah lama sangat.

sambung balik cerita bosan saya ni, saya rindu kawan-2 saya. saya rindu scandal saya. scandal? eah manade! saya rindu sekolah saya. saya rindu nak lepak kat kantin. saya rindu nak makuk makmal. saya rindu nak minum ais kat kantin sekolah.tapi sumpah saya ta rindu nak study, hikhik. saya rindu nak tengok haiqal kat sekolah saya! saya rindu semua lah! ^^

tutup cerita pasal sekolah.

sekarang nak cerita pasal azam tahun baru saya pulak ni. btw azam saya tahun ni pun belum kesampaian. dah lupa apa agak nya azam saya tahun ini. tahun depan saya nak study betol-2. saya da tanak ponteng-2 ni. kawan-2 tolong jangan hasut saya HAHA. tolong doakan saya sebab tahun depan saya nak SPM :) kbai kawan-2 :* btw facebook dah ubah timeline, saya ta reti nak pakai :D